The human highway

20070318, Kl.06.00
Jag får ett brutalt uppvaknande genom polisiärt övervåld signerat Konstapel John Samuel Lee. Med hjälp av 5st nyinköpta leksaksbilar och en ångvält får min bara torso kliva in i rollen som motorväg. Jag sluter mina trötta ögon och bannar mig själv att jag inte köpte nya gosedjur istället. Efter en flera minuter lång tortyr lyckas jag övertala konstapeln att kila in på sitt rum och leka. Konstapeln återvänder genast med ett berg av böcker. Böcker, skall ni veta, är extrema sömnpiller. Paniken börjar krypa sig på men som den gode far jag är slår jag beslutsamt upp första sidan och börjar läsa om rumpor och pottor. Sen minns jag inget mer.. nästa gång jag slår upp ögonen är jag tillbaka på den amerikanska landsbygden och den smått fascistiska delstatspolisen straffar mig för att jag somnat bakom ratten. Jag knäpper mina händer och tackar högre makter för kaffe.


image14 image15 image16

Foto: Polisens pressarkiv

Kommentarer
Postat av: philip

hehe dags att aristera pappa nu samuel.riktig liten sötis

2007-03-18 @ 11:49:49
Postat av: Anonym

Damn...han är grym, och vet hur en gammal Rocker skall tas. Jag hejjar på Samuel...var glad att han inte kör bilarna i skägget på dig så de fastnar...det hade å andra sidan blivit sjukt roliga bloggbilder ;)

2007-03-18 @ 15:38:00
Postat av: Hanna

Det är bra fasters kille! Man ska vara morgonpigg... Väck pappa bara! :-)

2007-03-20 @ 11:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback