Four bastards trying to sort things out



Allas eder griniga gubbe har den senaste veckan, förutom tagit hand om min son, i stort sätt suttit ihop med tre stycken håriga och svettiga män. Jag har alltid hävdat att manlig kärlek är den enda sanna kärleken. Dock har jag under den gångna veckan många gånger ifrågasatt detta ställningstagande. Bandet har nu hängt ihop i snart 11 år och vi är som en familj med allt vad det innebär. Vi delar med oss av allt, vare sig det är allmän kunskap & livserfarenheter eller kroppsodörer. Mattias Finn, som agerat ljudtekniker/producent/psykolog/psykopat, har även han hängt med under stor del av bandets historia under flera olika alias och roller.

Känns lite splittrat att veckan är över och att det imorgon är dags att packa, städa och fara iväg hemåt. Jag kommer definitivt att sakna spriten, ölen och det sociala übermyset. Dock tror jag att det är hög tid att dela på oss. Andreas har de senaste två dygnen haft ett enormt behov av att vara ifred. Finn börjar få små utbrott och har humörsvängningar av psykotisk art. Makkan går mest runt och är nervös över alla skador vi utfört på hans föräldrars hus (Andreas har bränt sönder mattan med sitt datorbatteri, jag hade sönder en list på trappen och det blev en rätt omfattande rispa på tapeten i Emils nytapetserade rum). Själv börjar jag längta å det grövsta efter flickan och att bara njuta av lite ledighet med henne.

4st låtar har satts. Tror att det kommer att bli intressant när det är mixat och klart. Helt säkert är att det kommer att låta annorlunda. En hel drös med videos, ljud och foton finns på:
http://www.saigon-sickness.com/

Nu är det dags att knyta sig.. är för gammal för att dricka alkohol två dagar i rad (dessutom samtidigt som man ska fokusera och göra ett bra jobb).. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback