Oprah

Oprah

Nu har jag varit hemma å instängd för länge!! Det har gått så långt att jag börjar uppskatta tv's förmiddagsutbud. Sitter framför tv och tänker att Oprah är verkligen en härlig kvinna..  

Något jag aldrig kommer att uppskatta är dock alla jävla spelprogram.. helvete vilket lågt underhållningsvärde! Det äcklar mig hur de fördummar och hånar hela Sveriges befolkning. Tyvärr verkar det som att folk köper och accepterar skiten å.. tragik!

Dessutom har jag upptäckt två mindre önskvärda beteenden som uppkommit sedan jag blev singel.

1. Jag har börjat samtala med mig själv och kommentera saker högt för mig själv. Typ "Ja.. så är det ju.. hi hi..", "Jävla skit tv.." mm. Riktiga gubbfasoner. Undra om det finns piller för sånt?

2. Jag lagar så jävla äckligt "Singelkäk".. Törs knappt redovisa innehåller.. men gårdagen innehöll micrad varmkorv och pasta indränkt i curry.. hmm.

På ögonfronten börjar det sakta men säkert att klarna. Lyckades öppna ögonen imorse utan att ta till vatten. Dock var de fortfarande sulliga och variga. Men jag tycks ana en minskning av varbildning. Måsta ta mig utanför dörren idag.. mitt snusförråd börjar sina..

 


Kommentarer
Postat av: treijner

Det där med att prata med sig själv kan vara ett singeltecken. Har i och för sig flickvän nu men i ett avståndsförhållande. Inte nog med att jag pratar med mig själv så ökar mina ticks för varje dag som går. Hittar du meducin så hör av dig!

Postat av: TjockTowe

Du ska få go och bra mat i Stockholm i helgen! Bor man i Höjden inkluderar det frukost med nypressad juice...(järntabletter och vitamintillskott finns vid behov)
..lunch..mellis och middag...även kyld öl.

Välkommen!

2007-02-01 @ 17:33:06
Postat av: sixpack

fy fan vad jag skrattar när jag läser dina inlägg! man kan knappast tro att det är du som skriver! nästan lite bögigt men på ett manligt vis!:)

2007-02-08 @ 19:34:19
Postat av: One Punch Ad´s

Hey man..uppdatera lite godammit.d va ju flera dagar sen du skrev nåt..puss

2007-02-10 @ 21:19:53
URL: http://www.myspace.com/addetjarnberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback