Misanthropic Luciferian Order

Goder morgon.

Ännu en dag vaknade jag upp med panik då ögonlocken vägrade öppna sig. Masade mig till toaletten och lyckades med hjälp av koksaltlösning och bomullspaddar få till en liten lucka i synfältet. Raglade till köket och satte på en stor kanna kaffe och slängde mig sedan i soffan totalt utmattad.

Kollade på Narnia. Det är verkligen en riktig feelgood film. Dock blir jag lätt äcklad av alla kristna metaforer som kastas i ansiktet på mig under hela filmens gång. Detta till trots satt jag å smålog och småsnyftade lite som en riktig hemmafru som fastnat i Oprah-träsket.

Igår satt jag uppe på tok för länge.. fastnade som vanligt i photoshop. Jobbade vidare på en tröjdesign till the brigade.. testade lite olika färger på trycket. Lutar nu åt en svart tröja trots att folk tjatar om vita. Vi får se...
brigade trojor

Dagen jag har framför mig är full av spännande sysslor.
Betala räkningar (det ser jag alltid fram emot)
Diska
Städa
Byta lakan å sortera tvätt

Hurra.. det låter så himla kul att jag måste nog skriva ett till inlägg senare om dessa fantastiska upplevelser..
Live long and prosper! /Spock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback