Cogito ergo doleo

Sjukdom...
Ögoninflammation

Kunde aldrig tänka mig att jag skulle bli så uttråkad att jag skulle falla för blogg-fällan. Här sitter man dock med två extremt infekterade ögon och var flödandes nedför kinderna. Om ni sett Rocky III kan ni kanske minnas hur han såg ut efter att han blivit golvad av han i A-team. Lägg sedan till lite zombie a'la italiensk 80-tal och ni har en klar bild över mitt anlete. "Adrian.. Brains.. more brain..."

Saknar sonen å.. känns som det var en vecka sedan jag såg honom.. det var en dag sedan..

Dagen spenderades med:
Kingdom of heaven
Zelda – Twilight Princess
Photoshop
Dreamweaver
Ipod (Khoma, Monster Magnet, Danzig)
Kaffe
Mera Kaffe
Glass
Kaffe
Zoegas Forza (Kaffe)
Java med mjölk

Dagen är dock inte slut ännu.. jag kanske hinner med en kopp till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback