Someone's In The Wolf

177873-5Misantropisk singelpappa, 27år, med kropp och lynne som en bitter och luttrad åttioåring och värderingar enligt den gamla sovjetkommunistiska läran. Söker kjoltyg, 20-80år, som aldrig kan träffas då jag själv inte har tid för umgänge.

Intressen är datorer, fiberlina, snus, Karl Marx & Italiensk splatter- och/eller zombiefilm a'la tidigt 80tal.  Kaffe intas i extrema kvantiteter därav vissa tillhörande magproblem och konstant värk i prostataområdet. Har dock hygglig intimhygien.
Grundläggande kunskap inom Officepaketet och ett brinnande förakt gentemot dagens ungdom är ett plus men också ett krav. Ser helst att vi träffas hemma hos mig då jag är högst ovillig att vistas utanför dörren. Jag tar för givet att du har minst B-körkort då jag ofta tar mig en gammeldansk till den stekta strömmingen.

Svara med CV och bifoga giltigt läkarintyg
kod #Misantropi, misär och öken

Kommentarer
Postat av: Jimmy

det e inte utan att man blir lite nervös när man läser dian inlägg. du låter i sanning som en miserabel dalmas, men humor har du onekligen. E det ok att svara på annonsen om jag lovar att bära kjol!!??

2007-02-11 @ 21:49:09
Postat av: Ads

Haha..ska skriva ut din text och visa för mina kvinnliga kompisar och se om nån nappar..

Postat av: danjel

Adde: har du kvinnliga kompisar?.. Mytoman!
Jimmy: Jag gör alltid ett undantag för dig.. du får ha kilt!

2007-02-12 @ 21:14:33
Postat av: Sus

Danilej....detta var den vackraste lilla kontaktannons jag läst..;) Sus Hasselmus

2007-02-15 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback