Jävla h**rjä**l




Alltid lika rolig..

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ja jävlar! Tänk va lite sprit (eller ganska mycket genom åren) och lite svartsjuka kan ställa till med!!

2007-02-17 @ 10:18:36
Postat av: Sus

Inte lätt att vara hona i dessa dagar...svårt att hinna med all män...se så det kan gå då..=)

2007-02-17 @ 11:46:44
Postat av: Andy

Hell yeah! White Thrash kallar jag det...
Tragiskt roligt och underhållande

2007-02-20 @ 11:27:46
Postat av: Mannekäng (som dice brukar kalla mig, kanske för att jag är så snygg, kanske för att jag gillar en del käng, kanske för att han tycker sig vara kul som kan leka med ord?)

Tjena karljävel, du sitter i skiten du med märker jag, haha.

Snigeln är min far, vi kommer åka till Torsby (där han kommer ifrån) i vår/sommar, för att leta upp honom och ställa honom mot väggen. Förhoppningsvis är hans brud Karita (även kallad Säxy som han bråkar med) inte lika svår att ha att göra med då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback