and the winner is...

pokal

Till den kortsnaggade tjejen som stoltserade med att hon var ”Relationsanarkist” i gårdagens Lustgården på TV3. Grattis! Jag vill bara berätta att du vinner i att vara konstigast och mest annorlunda! Du fick dina 15 sekunder på TV, alla vet att du är konstig, alla vet att du ifrågasätter samhällets normer, alla vet att du inte är som alla andra Svensson (gud hjälpe) och slutligen vet vi att du är mediekåt. Grattis för fan! Grattis! Grattis!

”Oh, say! can you see by the dawn's early light
What so proudly we hailed at the twilight's..
etc, etc”

Alla jublar och små söta barn kastar blomblad framför dig.. Spy Bar låter meddela att du numera står uppskriven på deras innelista! Hail, Hail! Grattis!
Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Garpen, min vän, du låter nästan lite bitter... Men jag tycker om dig ändå ;)

2007-02-17 @ 10:13:50
Postat av: ylva.

jag måste dock ifrågasätta värdet av att ens titta på ett så uselt tv-program som 'lustgården', detta moralens och underhållningsvärldens föfall, för att inte tala om att det är totalt ointressant och rent ut sagt tråkigt...

2007-04-08 @ 02:29:32
Postat av: ylva.

...och uppenbarligen har jag sett det själv, haha.

2007-04-08 @ 02:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback