Wanted! Min röv.. död eller levande.. helst död

Jag har under min korta levnadstid kunnat titulera min bakdel många fina saker. Tex. Lard-ass, bubbelrumpa, fettostjärt och "den blekfeta". Men det senaste året har något drastiskt hänt. Där jag förut hade något speciellt sitter numera endast ett så kallat "ryggslut". Drar man handen längs med ryggen har man den helt plötsligt på baksidan av låret (följer man  ryggraden neråt har man till slut handen någon helt annan stans dock). Kan det vara så att den glömdes kvar i flytten från Uppsala? Eller har åldern fått den att flytta sig neråt mot låren? Är det fettet från rumpan som sätter sig runt hjärtat och i artärerna och ger många män högt kolesterol?


image23

Om ni ser den hör av er. Signalement är som följer: Blek, bred och bubblig med ett tidigt stadium av celluliter. Sågs senast någon gång under 2005-2006, troligtvis i Uppsalaområdet. Hittelön utlovas. Om ni har upplysningar gällande rövens uppehälle kontakta Polisens Presscentral, dalarna. Om den skulle göra motstånd är det fritt fram att använda övervåld.. Det är inte så att jag vill ha hela tillbaka.


Kommentarer
Postat av: y.

har bestämt för mig att jag observerade denna tingest i samband med bajsbyxornas uttåg...

2007-04-08 @ 02:48:05
Postat av: danjel

Lögn.. för stora byxor gav jag upp långt innan 2005..

2007-04-08 @ 10:07:42
Postat av: Dick

Just fått in ett tips om att röven observerats på McDonalds i Uppsala.. mumsandes på en Big Tasty.

2007-04-08 @ 17:42:30
Postat av: Manne

Om du tittar på framsidan av din kropp, lite lite högre upp än där röven normalt sitter, finns den kanske där på något sätt?

Postat av: danjel

Manne: Det skulle man ju lätt kunna tro med tanke på att jag börjar närma mig gubbåldern. Men icke..

2007-04-08 @ 18:58:40
Postat av: Amorsken

ÅH...jag lider av samma sak. Men jag är inte rumplös, jag har bara en lång rygg!!!

2007-04-10 @ 18:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback